قوانین عمومی

1-وب‌سایت بازدیدا اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت. وب ‌سایت بازدیدا، طبق قـوانین جهوری اسلامی ایران، قوانین جـرائم اینترنتی و مجمـوعه‌ قوانین و مقـررات تجارت الکـترونیکی فعالیت می‌کند و کـاربران محترم موظفند هیچ‌گونه مطلب سـیاسی یا مغـایر با شئونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب‌سایت قرار ندهند. در صورت اثبات این امر، شناسه‌ کاربری این افراد لغو شده و تبعات این موضوع نیز بر عهده‌ خود ایشان خواهد بود.

2-حقوق معنوی محتوایی که توسط کاربران وب‌سایت بازدیدا تولید شده و بر روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد، متعلق به وب‌سایت بازدیدا است و این سایت حق ویرایش، حذف و یا باز نشر این محتـویات را برای خود محفوظ می‌دارد.

3-خدمـــات و محتویاتی که توسط بازدیدا تولید و عرضه می‌شوند، صرفا جهت استفـــاده‌ در این وب‌ سایت هستند. هر گونه سوء استفـــاده از اطلاعات، عکس‌ها، نقشــه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب ‌سایت بازدیدا توسط فرد حقیقی یا حقوقی، پیگرد قانونی خواهد داشت. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی bazdida.com به مطلب ذکر شده و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ کتبی از مسئولان وب‌سایت مجاز است.

4-استفاده از وب سایت بازدیدا برای مقاصد تجاری، تبلیغات، بازاریابی و نظایر آن ممنوع است.

5-در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق، سایت اینترنتی بازدیدا مجاز به طرح شکایت از طریق مراجع قانونی ذی‌صلاح و دادگاه‌های رسیدگی به جـرائم اینترنتی در داخل یا خارج از کشــور و روشن کردن اذهان عمومی درباره‌ی تخطی صورت گرفته خواهد بود.

6-اطلاعات موجود در این وب‌سایت از منابع معتبر و مرتبط و توسط متخصصین این رشته جمع‌آوری، ترجمه و تدوین شده‌اند، با این حال به دلیل ماهیت تغییرپذیر این اطلاعات، وب ‌سایت بازدیدا مسئولیتی در قبال صحت قطعی اطلاعات بر عهده نمی‌گیرد.

7-وب‌سایت بازدیدا ممکن است جهت ارسال بسته‌های هدیه، تبلیغات، نامه‌های الکترونیکی و… از طرف خود و یا مجموعه‌های همکار از اطلاعات کاربران استفاده نماید.

8-بازدیدا مسئولیتی در مورد محتوای وب‌سـایت‌هایی که به آن‌ها لینک داده است، ندارد. این سایت‌ها توسـط گـروه بازدیدا تولید نشده‌اند و وجود آن‌ها، به منزله‌ تایید یا ارتباط ما با تولیدکنـندگان آن‌ها نیست.

9-وب‌سایت بازدیدا پایگاه اینترنتی دیگری جز bazdida.ir  و bazdida.com زیر‌مجموعه‌های آن نداشته و تنها از همین راه با کاربران خود تماس می‌گیرد. سایر مکاتبات اینترنتی از آدرس‌هایی جز آدرس‌های رسمی و معتبر این وب‌سایت، مورد تایید بازدیدا نیست.

10-ارائه‌ اطلاعات شخصی صحیح، نظیر نام مطابق با نام مندرج در کارت ملی، تعداد متقاضیان، تخصص، سن و… بر عهده‌ کاربر است و در صورت ورود اطلاعات نـاقص یا نادرست، مسئولیت عواقب بعـدی این عمل بر عهده‌ کاربران خواهد بود.

11-کاربر متعهد می‌شود هر گونه تغییر در مشخصـات فردی خود را در اسرع وقت در وب‌سایت بازدیدا اصـلاح نماید. در غیر این‌صورت این وب ‌سـایت هیچ مســئولیتی در قبال تبعات نـاشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.

12-هرگونه سوء استفاده از نام بازدیدا، سایت اینترنتی بازدیدا، مکاتبه از طرف بازدیدا و یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید، ممنوع بوده از طریق شکایت به مراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.

شرایط و ضوابط خرید

1-عملیات خرید بلیط در وب سایت Bazdida.com  مشمول مجموعه‌ قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی بلیط، متعهد می‌شود که از کلیه‌ قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دشته باشد.

2-به هنگام ثبت‌نام و رزرو بازدید به یاد داشته باشید که اطلاعات اساسی متقاضی همچون نام و نام خانوادگی، کدملی، تخصص و … باید به صورت صحیح وارد گردد. بازدیدا، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که به اشتباه وارد شده‌اند بر عهده ندارد و برای اصلاح اطلاعات، متقاضی می‌بایست خرید را کنسل و مجددا خریداری کند.

3-اعلام تغییرات برنامه و یا نهایی شدن سفارش از طریق اس ام اس و بنا به ضرورت از طریق پیامرسان ها به متقاضی اعلام می‌شود، لذا ورود تلفن معتبر و در دسترس الزامی است و در غیر این صورت مسئولیت نرسیدن پیام ها به عهده مسافر است.

4-لطفا پس از اتمام فرآیند خرید به دانلود بلیت، ارسال اس ام اس و گرفتن ایمیل توجه نمایید و پیش از اطمینان از صدور بلیط از خرید مجدد جلوگیری نمایید .

5-بلیط خریداری شده، متعلق به مسافری است که مشخصاتش در سیستم وارد شده است و غیر قابل انتقال به شخص دیگر است. در صورت عدم تطابق نام متقاضی در بلیط و کارت شناسایی، مسافر در ابتدای بازدید پذیرش نخواهد شد.

6-حضور متقاضی حداقل نیم ساعت قبل از زمان شروع برنامه به همراه مدارک مورد نیاز الزامی است.

شرایط کنسلی

1- در نظر داشته باشد عودت وجه صرفا به همان حسابی که وجه را پرداخت نموده است عودت خواهد شد.

2- کنسلی تا یک هفته قبل از زمان برگزاری بازدید ۹۰ درصد وجه عودت می شود.

3- کنسلی تا سه روز کاری قبل از زمان برگزاری بازدید، هزینه های ایاب و ذهاب کسر و  ۶۰ درصد وجه عودت می شود.

4- کنسلی تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری بازدید، هزینه های ایاب و ذهاب و پذیرایی کسر و ۴۰ درصد وجه عودت می شود.

5- پس  از برگزاری بازدید، صرفا ۲۵ درصد وجه عودت می شود.

به هر حال متقاضی می تواند با تغییر در برنامه، در بازدیدهای بعدی با ۴۰ درصد تخفیف ثبت نام نماید.

قوانین بازدیدها

1-رعایت شئونات اسلامی در طول سفر از سوی تمام متقاضیان الزامی است و همچنین متقاضیان موظف به رعایت کلیه مقررات کشور است، لذا عواقب و مسئولیت ارتکاب هرگونه تخلف و تبعات آن بر عهده متقاضی است، چنانچه از این بابت شرکت جریمه‌ای پرداخت نماید می‌تواند با ارائه مستندات هزینه‌های انجام شده را از متقاضی مطالبه نماید.

2-حفظ اثاثیه و اموال و مدارک شخصی به عهده متقاضی بوده و در صورت سرقت یا مفقود شدن و … هیچ نوع مسئولیتی متوجه راهنمای بازدید و یا کارگزار نخواهد بود و متقاضی حق هر گونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب می‌نماید.

3-در صورتی که برنامه ارائه شده توسط شرکت در طول سفر عینا به اجرا گذاشته نشود، متقاضی مجاز است موارد را با ارائه دلایل مستدل به شرکت اعلام نموده و پس از تایید دلایل ارائه شده از سوی شرکت، وی موظف به جلب رضایت متقاضی و یا عودت بخشی از هزینه است.

4-هرگونه تاخیر در حضور در محل شروع بازدید مطابق با تاریخ و زمان اعلام شده بر عهده متقاضی است.

5-در صورتی که متقاضی به هر دلیل برای سایر افراد گروه یا سرپرست گروه (راهنمای بازدید) و یا راهنمایان علمی و تخصصی و کلا کسانی که در اجرای بازدید نقش داشته مزاحمتی ایجاد نماید و یا مرتکب اعمال خلاف شئونات و قوانین جمهوری اسلامی ایران گردند، سرپرست گروه موظف است بر حسب مورد تصمیم لازم را در خصوص این متقاضی اخذ نموده و مراتب را جهت ثبت موضوع به شرکت گزارش نماید.

6-در صورت تغییر در برنامه و کلا مشکلاتی که در اجرای بازدیدحادث گردد و از کنترل شرکت خارج باشد که سبب ابطال و یا تغییر برنامه بازدید شود، مسئولیتی متوجه شرکت نبوده و متقاضی لازم است که مقدمات بازدید خود را جهت استفاده از بازدید با شرایط ایجاد شده فراهم نماید.

7-در صورت بروز حادثه‌ای برای متقاضی در طول سفر، بر اساس شرایط بیمه حوادث متقاضی تحت پوشش بیمه سفر و حق استفاده از امکانات بیمه را دارد و در این خصوص شرکت هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

8- متقاضی موظف است در ساعات اعلام شده، در برنامه‌های بازدید شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع به هنگام حرکت گشت، شخصا می‌بایستی هزینه‌های مربوطه را جهت پیوستن به گروه و ادامه برنامه بازدید پرداخت نماید، در غیر این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

9-متقاضی متعهد است در طول استفاده از خدمات قید شده در این قرارداد، کلیه ضوابط اعلام شده از سوی شرکت را رعایت و در صورت وارد نمودن خسارت به مزارع، خطوط تولید،کارخانه ها، اماکن و وسائل نقلیه و… شخصا مسئول پرداخت خسارت وارده است.

10-هر نوع هزینه اضافی هنگام اجرای بازدید که در برنامه بازدید پیش بینی نشده باشد اعم از ورودیه ها و … تماما بر عهده متقاضیان است که می‌بایست نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

11-در خصوص ثبت نام گروهی فقط فردی که به نمایندگی از سوی متقاضیان اقدام به ثبت نام و عقد قرارداد نموده مجاز به مراجعه به شرکت جهت پیگیری، ابطال و یا دریافت وجوه پرداختی است و سایر متقاضیان در این خصوص مجاز به مراجعه به شرکت نیستند. در صورت عدم اعلام انصراف کتبی یا آنلاین، شرکت هیچ مسئولیتی در قبال متقاضی از بابت کنسلی و انصراف از بازدید ندارد و متقاضی متعهد به استفاده از خدمات بازدید و پرداخت کامل هزینه های بازدید است و متقاضیان این قرارداد با اعطا نمایندگی به خریدار (نماینده گروه متقاضیان) حق هر گونه اعتراض و اقامه دعوی بعدی را از خود سلب می‌نمایند.

12-شرکت متعهد است که خدمات بازدید مورد توافق را بطور کامل و دقیق انجام داده و در صورت وقوع هرگونه پیشامد غیر منتظره از قبیل جنگ، شورش، شرایط جوی و مشکلاتی که از کنترل شرکت خارج بوده و سبب ابطال یا تغییر برنامه بازدید شود مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

13-در صورت خرید محصول یا کالا توسط متقاضی از کارخانه یا مزارع و سایر اماکن مسئولیت این امر بر عهده متقاضی بوده و شرکت و راهنمای بازدید هیچ مسئولیتی از بابت اصالت یا عدم اصالت کالا و لوازم خریداری شده توسط متقاضی را ندارند .

14-در صورتی که متقاضی از خدمات تهیه شده از سوی شرکت بنا به هر دلیلی استفاده ننماید شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال تهیه برنامه جدید برای متقاضی را نداشته و از این بابت هیچ هزینه یا وجهی به متقاضی مسترد نمی‌گردد و مسئولیت پرداخت تمام هزینه ها بر عهده متقاضی است و متقاضیان با علم به این موضوع حق هرگونه اعتراض و اقامه دعوی بعدی را از خود سلب می‌نمایند .

xnxx xnxxx xnxx xnxx
فهرست